Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 16:27:17 MET DST

Hello Waldemar,

> Troszkę się Pan poruszyłeś ;)

Troszkę...

> Choć faktem jest, że Pani Anna S. pisze tutaj jako urzędnik,

A [autocensored] wie, kto to pisze i jako kto - już kiedyś zwracałem
uwagę, że wypadałoby pisać z domeny uke.gov.pl a nie
(krypto)reklamować jednego z usługodawców, którego się notabene
kontroluje z racji sprawowanego urzędu. Podobnie jak tutaj -
odpowiedzą była wyniosla, urzędnicza cisza.

> więc powinna być w swych słowach bardziej powściągliwa.

Ba!

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl