Re: Wywłaszczenie....

Autor: Krzysztof Wittek <krzychu_at_mail.krzychu.net>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 13:08:51 MET DST

On Fri, Apr 22, 2011 at 11:50:48AM +0200, Marek wrote:

> Mam tak samo. Tylko cierpliwości zaczyna mi powoli brakować.

Poprawcie wszędzie w XMLach przepustowości np w tagu:
<calkowita>1000</calkowita>
powinno być
<calkowita>1000 Mb/s</calkowita>

Warto też sprawdzić nazwę firmy jaką ma u siebie UKE pod danym numerkiem
ponieważ mają tam czasem dopiski typu s.c. których normalnie w nazwie
firmy nie ma i plików załadować się nie da a weryfikator pokazuje że
nazwa i numerek z uke jest OK.

Przeglądając te przykładowe XMLe można dojść do tego co weryfikator źle
generuje i co jest nie tak przy wrzucaniu online.

Generalnie weryfikator jest do bani bo generuje niepoprawne pliki
myślę że jeśli ktoś nie ma już siły i czasu dłubać w xmlach i ręcznie
to nie pozostaje nic innego jak wysłać poprawne pliki z weryfikatora do
UKE na CD. Poprawiając te pliki XML z weryfikatora tak żeby je łykała
aplikacja online w ilości dla kilku tyś firm to jest z miesiąc roboty.

Pozdrawiam,

 K.

--
{ Krzysztof Wittek   -   Siemianowice  Śląskie  -  Silesia  -  Poland }
{ krzychu_at_mail.krzychu.net  ftp://ftp.krzychu.net  http://krzychu.net }