Re: Wywłaszczenie....

Autor: Ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 10:08:40 MET DST

W dniu 2011-04-21 07:55, kayo pisze:
> Ja cały czas zastawiam się dlaczego jest tak że "nie ma obowiązku
> korzystania z weryfikatora" (nie działa na innych pakietach biurowych
> niż MSO2003 i nowsze) a cały czas jest do tego arkusza odniesienie jak
> by to on był podstawą do wysłania inwentaryzacji i weryfikacji błędów.

hehe a próbowałeś sam bez weryfikatora robić??

Szybko Ci szło??

To że dali weryfikator to bardzo dobrze, masz możliwość od razu
sprawdzenia co masz źle i to w trybie offline - co akurat dla mnie jest
pozytywne.

Problem jest w jakości w/w.

Ale na przyszły rok będzie dobrze.

I zastanawiam się czy będę miał JA I TYLKO JA
po wakacjach dostęp do swoich danych w formie pisemnej
czy tez obrazkowej jak tu:

http://mapasieci.pl/