Re: RevDNS dla PA

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 08:33:07 MET DST

W dniu 2011-04-20 07:54, sqniC pisze:

> Czyli jak? Od dwoch tygodni dostaje info ze domenena zostala usunieta..
> domena zostala dodana a wpis w bazie RIPE sie nie zmienia.

No wiesz ... mnie podłączali 5 miesięcy :) i nie udało się, pomimo, że
mniej więcej w połowie tego okresu radio już wisiało, było
skonfigurowane, sesja bgp była nawet zestawiona.

Co do wpisów, to ja napisałem do RIPE, RIPE odpisał, że nie mogą mi
udzielić informacji (chodziło o sponsorLIRa), ale odpowiedzieli, że
przekazali LIRowi prośbę o kontakt. I faktycznie jakiś tydzień po mailu
z RIPE dostałem maila z Netii typu "w czym mogę pomóc?". Odpisałem
szybko i dopiero wtedy dostałem odpowiedź konkretną. A wcześniej
wszystkie maile i telefony znikały w czarnej dziurze :), ale wszyscy
zapewniali, że jest ok i trzymają rękę na pulsie :)

Wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym