Re: UKE jest niepoważne

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Thu 14 Apr 2011 - 09:54:00 MET DST

On Thu, 14 Apr 2011 08:27:23 +0200, crazy bejbi napisa³:
> W dniu 2011-04-14 06:23, icek2 pisze:
>
> UKE jest niepowa¿ne - nie mówiê o weryfikatorze, ale ja dosta³em wczoraj
> maila ¿eby uzupe³niæ jedn± rzecz w formularzu F06 który wys³a³em do 31
> marca .... dosta³em info mailem 13tego wczesnym popo³udniem, ¿e mam
> uzupe³niæ do 15tego. Maj± zatem terminy lepsze ni¿ Urz±d Skarbowy, który
> wysy³a wezwania do korekty w ci±gu 7 dni od otrzymania. A tutaj dwa dni
> !! A¿ siê zagotowa³em.

Ja sie ci±gle zastanawiam - ile jeszcze znios± operatorzy.
Dzia³ania UKE s± nieskoordynowane i chaotyczne. ¯e czepie siê znów inwentaryzacji.
Wystarczy³o w styczniu rozes³aæ informacjê o zakresie potrzebnych danych z informacj±
¿e pod koniec marca przyjdzie wezwanie. Wtedy mo¿na by spokojnie siê do tego przygotowaæ.
Teraz sytuacja jest taka, ¿e odpowiedzi UKE (telefoniczne) s± sprzeczne z instrukcjami
do inwentaryzacj.
Problem jest taki ¿e urzêdnik mo¿e wszystko, mnie na przyk³ad UKE zniknê³o 2 tygodnie
urlopu; pó³ biedy ja ale dzieciakom by³o to wyt³umaczyæ do¶æ trudno...

Ale wracaj±c do sedna, operatorów jest w Polsce jest ok 4000, jestem ciekaw
kiedy organizacje KIKE, INETgroup, PIKE zorganizuj± protest przeciwko
bezmy¶lno¶æi urzêdników i zafunduj± userom "tydzieñ bez internetu" - oczywi¶cie
odpowiednio ich informuj±c.

Ja zdaje sobie sprawe, ¿e UKE robi co musi, ale mo¿na to by³o przemy¶leæ i zaplanowaæ
i niczego innego siê nie czepiam.

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB