Re: Pytanie laika

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Tue 12 Apr 2011 - 21:11:45 MET DST

W dniu 2011-04-12 20:13, Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

> A resztę wątku czytałeś? TPSA na przykład ma TTL w głębokim poważaniu
> i Twój panel do edycji DNS nic nie zmienia ;P

oczywiście - ale na to nic nie poradzisz. ale zamiast mówić, że nic nie
da się zrobić można minimalizować downtime serwisu. Po pierwsze nie samą
tepsą człowiek żyje, a po drugie zawsze można np. kupić tepsę i zmienić
zasady działania ich dnsów :)

Wojtek

--
polecam stronÄ™: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym