Re: Pytanie laika

Autor: Bartosz Feński aka fEnIo <fenio_at_debian.org>
Data: Tue 12 Apr 2011 - 19:17:05 MET DST

W artykule MC napisał(a):

> [...]
>>> 2. Wyłączasz na chwilę, żeby przegrać dane.
>>> 3. Na starym hostingu dajesz przekierowanie na nowy hosting.

> Dokładnie. Nic więcej.

No to pole manewru masz sporo ograniczone.

> To nie jest problem jeśli oba serwisy mogą funkcjonować jakiś czas
> jednocześnie.

No tylko ja miałem na myśli zwykły redirect ze starej lokalizacji na nową,
a nie działanie serwisu w dwóch miejscach. To zazwyczaj nie jest możliwe,
bo pod spodem jest baza, która musi zachować integralność.

Może po prostu pochwal się co to za serwis i może ktoś doradzi co zrobić na
przyszłość. Inaczej przenosi się jakieś gówniane stronki gdzie downtime nie
jest jakimś problemem, a inaczej serwisy gdzie downtime to przestój firmy.

Jeśli to strona gdzie godzina przestoju to straszny ból i strata kasy to
może po prostu czas pomyśleć o postawieniu tego tam gdzie ma się roota
choćby to był VPS zamiast hostingu.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland