Re: Konsultacje UKE 6 kwietnia

Autor: brum <brumbrum_at_onet.eu>
Data: Fri 08 Apr 2011 - 08:09:10 MET DST

>12 kwietnia odbędzie się trzeci czat internetowy poświęcony
>inwentaryzacji sieci telekomunikacyjnych.

a ja mam takie pytania, na ktore zaden czat nie odpowie: wezwanie bazuje na
jakiejs podstawie prawnej, zwykle kazdy punkt na innej

w samym wezwaniu podany jest zakres danych, zwykle bardzo skrotowo, potem
nastepuje uzasadnienie, ktore z kolei odwoluje sie do materialow na stronie
i tutaj dopiero nastepuje bardziej szczegolowe wskazanie, co trzeba
dostarczyc

- czy nalezy to rozumiec tak, ze jest to pewien ciag: przepisy, wezwanie,
uzasadnienie, odnosniki ?
- jezeli tak jest istotnie, to dlaczego zmiana w materialach nie powoduje
przesuniecia terminu dostarczenia danych ?
- znalazlem w tychze materialach wewnetrzne sprzecznosci i zwykle bledy;
zlozylem zapytania, dostalem jeszcze bardziej sprzeczne wyjasnienia
(dodatkowo rozne opinie roznych pracownikow); dla mnie wezwanie podpisane
przez szefa urzedu to sprawa dosc powazna, nie powinno byc tam bledow, a
prezentowane wyjasnienia dodatkowe powinny byc spojne z caloscia;

tymczasem odpowiedz na zadane pytanie podczas pierwszego czatu jest inna od
opublikowanej na forum
w ogole mam wrazenie, jakby wszelkie informacje ponizej Prezesa w dol byly
udzielane na zasadzie: "ma byc tak i koniec", "przepis mowi tak i nalezy sie
dostosowac"
ja rozumiem, ze operatorow jest duzo, danych jeszcze wiecej, pytan mnostwo,
ale skoro pani Prezes chce te dane, to potrzebny jest tez sensowny aparat
pomocniczy, ktory nie bedzie udawal, ze pomaga, ale faktycznie pomoze
skompletowac informacje pelne i rzetelne

z uszanowaniem, zeppo