Re: uke.gov.pl

Autor: Andrzej Banach <andzio_xl_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Apr 2011 - 22:13:03 MET DST

W dniu 2011-03-30 21:41, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:

> A co padło? uke padło czy formularze? Bo u mnie uke działa, a do
> formularzy nie mam logowania wiec nie sprawdze

Przedwczoraj strona UKE. Dzisiaj serwis gdzie wrzuca sie formularze
wyswietla:
"
Przepraszamy
System jest chwilowo niedostępny. Proszę spróbować za jakiś czas. W
przypadku ponownego, niepoprawnego działania systemu prosimy o kontakt
pomoc@teleinfrastruktura.gov.pl z dokładnym opisem wykonanych działań.
"
Juz nie wspomne ze walidator po kliknieciu na ktores pole, sypnal tyloma
bledami, ze odechcialo mi sie z jego pomoca przetwarzac dane.

Chyba trzeba dac kilka dni odpoczynku zarowno sobie jak i serwerom UKE :P

pozdrawiam

--
Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno