Re: uke.gov.pl

Autor: brum <brumbrum_at_onet.eu>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 22:11:27 MET DST

witam,

moze mnie tutaj ktos oswieci, poniewaz odpowiedzi uzyskiwane z uke to
kiepski zart :(
nie mam infrastruktury (zadnej), mam klientow i uslugi, cala infrastruktura
nalezy do innych operatorow
w zakresie I oraz II wezwania skladam oswiadczenie o braku infrastruktury
a co z zakresem III ? dzisiaj dostalem z uke informacje, aby lacza
telefoniczne okreslic jako WLR, a internetowe jako BSA
do stanu faktycznego ma sie to nijak, wiec nie bardzo wiem, dlaczego mam sie
narazac na kare, a jednoczesnie przekazywac idiotyczne dane, ktore nikomu
sie nie przydadza
mniejsza o to, pozostaje pytanie: co mam raportowac w zakresie III ?
przekopalem wszystkie dokumenty i instrukcje i dowiedzialem sie z nich, ze:
- mam skorzystac z weryfikatora (instrukcja ogolna)
- mam niekorzystac z weryfikatora (instrukcja weryfikatora)
- mam przekazac informacje (wezwanie, instrukcja ogolna)
- mam nieprzekazywac informacji tylko oswiadczenie (instrukcja weryfikatora)
czy ma ktos pomysl, jak do tego podejsc ?

z uszanowaniem, michal