Re: Własny numer AS + pula IP z RIPE

Autor: Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Mar 2011 - 08:16:41 MET

W dniu 2011-03-18 22:11, Arek pisze:

> GTS kasuje za pośredniczenie jak za zboże. Jednorazowa opłata kilkaset pln
> za zasób i miesięczna opłata dająca rocznie 2.5x więcej niż lir płaci ripe
> za ów zasób.
>
> Więc nie zawsze jest tak miło, że dostawca bierze na siebie.

Ale na szczescie mozesz sie wypiac na gts i zalatwic sobie samemu.

Troche dziwne jest dla mnie co piszesz, bo znajomy ostatnio via gts
zalatwil sobie /21 bez kosztow.

Ale moze to zalezy od tego ile im miesiecznie kasy zostawiasz...

Ja sie w ciagu ostatnich 6 mcy nauczylem, ze kupowanie od duzych jest
bez sensu - lepiej lokalnie zapiac kilka sesji bgp...

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |