Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 18:29:29 MET

On Mon, 14 Mar 2011 08:44:42 -0700 (PDT), Anna Streżyńska Prezes UKE napisał:
> Zapraszamy na czat internetowy poświęcony inwentaryzacji sieci
> telekomunikacyjnych.
[...]

Dziękujemy za zaproszenie.

> Czat odbędzie się w środę 16 marca, o godz. 10:00, pod adresem
> http://chat.uke.gov.pl. Dyskusja będzie trwała około 1,5 godziny.

Czyli dokładnie wtedy kiedy znaczna część środowiska będzie na PLNOG
w Warszawie. Nie jestem zwolennikiem teori spiskowych, ale termin
jest dość "niekompatybilny" ze środowiskiem.

Pozdrawiam,

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB