Re: Awaria w PLIX?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 17:53:52 MET

W dniu 11.03.2011 17:42, Przemyslaw Frasunek pisze:

> Cyc moze mam prostsze wytlumaczenie.
>
> Mielismy dzisiaj w ATM CDNie spora transmisje LIVE - bylo tego kilka Gbit/s.
> Akurat trwala w godzinach 13:00 - 15:00, co pokrywa sie z godzinami na
> wykresie PLIX. Ksztalt "gorki" na naszych wykresach pokrywa sie rowniez
> z ksztaltem gorki na wykresach PLIXa.
>
> Tego typu eventy zazwyczaj mamy wieczorem i nie widac ich tak bardzo na
> wykresach.

Owszem widać większy ruch było na ACX ale to spadło, być może to jakiś
wynik też czegoś co się w PLIX działo.

Natomiast z tego co ja zauważyłem to Google Cache się przełączyły na
inne łącze (nie wiedzieć czemu) i tak zostało - pewnie do jutra do 15
stej kiedy to Google sobie przebuduje tablicę routingu.

U mnie przeniósł się ruch z Plixa na zagranicę.

Pozdr.
Darek