Re: Info z UKE

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 12:29:30 MET

Dnia 2011-03-11, o godz. 12:07:57
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):

> Nie rozumiem. Przecież już się dawno rozłączyłem zanim on to zdążył
> powiedzieć.

Widzisz - jeśli ktoś dzwoni na telefon służbowy to mam w zwyczaju
wysłuchać przynajmniej na początku co do mnie mówi a to jednak chwilę
trwa nim wyłoży o co biega. Klienci potrafią w różny sposób zaczynać
rozmowę. Ewidentnie spamy zrucam od ręki, podobnie jak połączenia które
się nie identyfikują.

Zdrówko