Re: UKE + regulacja rynku

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 23:14:19 MET

On 10.03.2011, kyob <kyobe@wp.pl> wroted:

> ...juz widze jak tlumaczysz przecietnemu Kowalskiemu co to jest OVERBOOKING!

To teraz ja powiem: nie r贸b z ludzi idiot贸w. Nie musz膮 zreszt膮
rozumie膰 do ko艅ca wszystkich aspekt贸w takiego biznesu jaki prowadz膮
operatorzy -- wystarczy, 偶e b臋d膮 mieli wska藕nik pozwalaj膮cy oceni膰
jako艣膰 kupowanej us艂ugi. Kto艣 ju偶 wspomina艂 o kredytach: kiedy艣
wszystkie by艂y "zero procent". Teraz ten wska藕nik co艣 znaczy i jest
czynnikiem oceny danej transakcji, a nie wy艂膮cznie reklamowym
sloganem.

GS

--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>