W dniu 10.03.2011 22:10, Grzegorz Staniak pisze:
> On 10.03.2011, kyob<kyobe@wp.pl> wroted:
>
>> PODSUMOWANIE:
>
> Sorki, ale pobredzasz. Operator doskonale wie jaki overbooking
> stosuje, przykĹad z pomaraĹczami jest mocno nietrafny, a brak
> informacji na temat jakoĹci usĹugi psuje rynek. W takim kontekĹcie
> regulacja jest dziaĹaniem na rzecz normalnego funkcjonowania tego
> rynku.
Klient sam oceni czy operator A jest dla niego czy ma szukaÄ innego.
Tak dziaĹa wolny rynek.
UrzÄdowe sprawdzanie jakoĹci przypomina sprawÄ logowania ruchu - Ĺźaden
wiÄkszy operator nie jest w stanie LOGOWAÄ 100% ruchu, ktĂłry generuje
klient.
PS: Czy kaĹźdy sprzedawca ma rejsestr soczystoĹci pomaraĹczy?
NIE nie rĂłbmy z ludzi idiotĂłw....
Received on Thu Mar 10 22:40:07 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 10 Mar 2011 - 23:40:02 MET