Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-) ss7

Autor: Ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 10:59:50 MET

W dniu 2011-03-07 10:21, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> W dniu 2011-03-07 10:12, Ziolko pisze:
[..]

> Za komuny (niedotrzymywaną) normą było 18 na 100. W praktyce było tyle,
> ile powyżej :-)
z tego co pamiętam to tak, ale to było dawno temu gdy żyły smoki ....

> Prawidłowe oszacowanie liczby łączy i tak zależy od ruchu. Inny ruch
> jest dla abonentów mieszkaniowych, inny dla instytucjonalnych, inny dla
> call center :-)
znów tak.

> Na pewno masz sygnalizację SS7? A może DSS1? :-)

Mam DSS1 do klientów biznesowych,

a do operatorów SS7 (np. TP),
aczkolwiek pamiętam czasy R2 do miasta wojewódzkiego .....

DGT-3450 ma procesory takie i takie.

Panowie to że jestem "niedokładny", nie znaczy że nie wiem o czym
mówię/pisze ;-P

Chyba powinienem obiecać poprawę??!! i na pewno to kiedyś zrobię ;)

--
Art