Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 21:56:56 MET

On Sun, 06 Mar 2011 21:18:56 +0100, crazy bejbi napisa³:

> jak zapytasz o to, ¿eby ci poradzi³a, która odmiana jest smaczniejsza,
> to ci powie, ¿e ta jest ostrzejsza, a ta ³agodniejsza (przyk³ad tylko).
> (co to jest "ostrzejsza" to ju¿ musisz sam wiedzieæ)
>
> Jak klient zapyta ciebie: czym siê ró¿ni pakiet 1Mbps od pakietu 2Mbps i
> czy nie bêdzie mu rwaæ voip, to te¿ t³umaczysz, ¿e pakiet 1Mbps ma
> przepustowo¶æ dwa razy ni¿sz±, ale poniewa¿ ma prêdko¶æ w drug± stronê
> (tzw. upload) 256kbps to voip bêdzie dzia³a³ poprawnie na obu, ale
> ró¿nica jest w dwukrotnej zmianie przepustowo¶ci i jakiej¶ tam zmianie w
> [...]

A ja sie w³a¶nie zastanawia³em czy nie wprowadziæ tanich pakietów - ale
np bez Video (np Google TV, etc), tak aby operatorzy OTT nie
wykorzystywali mojej sieci. Ciekawe czy takie us³ugi (szybkie i tanie - ale
bez video) bêd± wogóle mo¿liwe po wprowadzeniu takich regulacji.

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB