Re: Info z UKE

Autor: Łukasz Bromirski <welcome_at_to.hell>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 20:15:48 MET

On 2011-03-06 20:07, twojciak wrote:

> Może na PLNOG'a zaprosić do panelu dyskusyjnego "Co jeszcze o sieciach?"
> kogoś z UKE(Panią Prezes??) i Ministerstwa Infrastruktury??
> Chyba że Panowie Łukasz i Rafał chcieli raczej o rzeczach technicznych
> porozmawiać.

Panel miał być podsumowaniem dyskusji i pytań które miałyby zrodzić się
podczas naszych wspólnych wystąpień, ale z uwagi na to co się dzieje
faktycznie może to być dobry pomysł.

Z tego co jednak widziałem, pani Anna planuje taką debatę zorganizować
dopiero w maju po przygotowaniu - ma to sens, bo dzisiaj PDF na stronie
UKE pozostawia dużo pytań i wątpliwości. Nie wiem zatem czy dzisiaj
debata może mieć wielki sens, może raczej dyskusja o tym co mogłoby
się sprawdzić?

Pani Anno - jeśli tylko miałaby Pani możliwość podyskutować z
przedstawicielami operatorów oraz z inżynierami sieciowymi, PLNOG zawsze
stoi otworem dla przedstawicieli UKE.

--
"There's no sense in being precise when |               Łukasz Bromirski
  you don't know what you're talking     |      jid:lbromirski@jabber.org