Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 21:18:28 MET

W dniu 2011-03-04 20:28, mk pisze:

> Ale tu tez jest rola operatora zeby wytlumaczyc klientowi co kupuje i
> jak. Jesli bedzie wiedzial jak to dziala to nie bedzie sie dawal oszukiwac.

Społecznie ? Rolą operatora jest przynieść jak największy zysk. Już
szybciej rolą ustawodawcy zamiast wprowadzać takie chore pomysły byłaby
edukacja. Operator nic z edukacji nie ma. No chyba, że edukuje swojego
przyszłego klienta, że tamci to ściemniają, a u mnie jest wolniej, ale
zawsze działa ... inaczej nie ma w tym żadnego interesu.

wojtek

--
polecam stronÄ™: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym