Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 13:48:39 MET

W dniu 2011-03-04 10:22, Grzegorz Janoszka pisze:

> Według Wyborczej średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps.
> I tak wypadamy blado w porównaniu do Korei Płd, gdzie przeciętny
> użytkownik ma ponad 300 Mbps.

Problem jest jeszcze inny:

Tak sobie przeliczyłem 12 godzin na miesiąc, to daje 1/60 czasu, czyli
1,66% czasu w miesiącu, czyli dostępność pełnej przepustowości usługi
musi być na poziomie 98,33% - takie SLA duzi operatorzy dają przy
usługach gwarantowanych za ciężką kasę ... wyższe to już tylko na węźle.

A tu jeszcze nie chodzi o dostępność usługi wogóle, ale o 90%
maksymalnej przepustowości ! idiotyzm!

Wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym