Re: Polityka peeringu - Netia i GTS w PLIX

Autor: Komuch <komuch_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 15:39:13 MET

W dniu 11-03-01 15:07, Sied@r pisze:

> To standard w tej instytucji.
>
> Darek

U mnie to było tak:

-----

Mail z dnia 2009-12-10:

Ja:
Witam, Chciałbym zapytać o to, jaka jest szansa wymiany ruchu z Waszą
siecią, poprzez węzeł PLIX ? Czy jest możliwość, abyście rozgłosili do
nas swoje prefiksy i akceptowali nasze ? Pozdrawiam

Oni:
Hej,

Odpowiecie klientowi?
pzdr

Beata

Biuro Obsługi Klienta

Tel. (+48) 22 488 03 00
Fax. (+48) 22 488 03 01

Po czym kolejny mail:
Oni:

Szanowni Państwo,

W przypadku jeśli jesteście Państwo naszym Klientem to po odpowiedź na
Państwa pytanie proszę o kontakt z opiekunem handlowym. Natomiast w
przypadku gdy nie jesteście Państwo naszym Klientem, to niestety
odpowiedź brzmi - nie ma takiej mozliwości wymiany ruchu.

Z poważaniem
Bartosz Lizurej
Specjalista ds. Nadzoru Sieci
Network Operation Centre
Tel. +48 (22) 488 03 00; 0800 900 900
Fax +48 (22) 488 03 01

-----

Netia ... chyba też odpowiedziała, ale nie mogę się doszukać tego maila.
Jak znajdę, to dam znać.

Pozdrawiam