BGP rozgłaszanie

Autor: abad0n <dawid.piotrowski_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Feb 2011 - 08:17:11 MET

Witam,

Probowalem uzyc google ale nic ciekawego nie znalazlem wiec licze ze
panowie mi pomoga. Mam taka sytuacje. W tym momencie GTS rozglasza dla
mnie klase /24, zglosilem do nich chec rozglaszania tej klasy przez
wlasny router BGP, odpisali mi ze dopisali obiekt ROUTE w ripe
(faktycznie tak zrobili) i dodali moje adresy do filtrow na ich
routerach. Teraz mam byc moze banalne pytanie, czy oni musza zdjac
rozglaszanie tej klasy ze swoich routerow ? Czy jesli zaczne
rozglaszac to przez swojego ASNa to czy to zacznie dzialac bez
ingerencji GTSu w swoje ustawienia. Wiem ze przy klasach mniejszych
(np gts rozglasza /23 a ja zaczne rozglaszac /24) to dziala bez
problemu, ale jak zachowa sie BGP w tej sytuacji ? Bardzo ciezko
niestety jest dogadac sie z NOC w GTSie dlatego chcialbym byc pewien
zanim zaczne ingerowac w ustawienia swojej sieci.

Pozdrawiam

dp