Re: Parkowanie domen na własnym serwerze.

Autor: Paul <example_at_example.com>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 15:31:32 MET

W dniu 2011-02-13 15:02, jp pisze:

> I co chciałeś tym uzyskać, podnieca cię jak coś komuś zniszczysz?

Auto naprawiasz sam? Kuchenkę gazową podłączasz samemu?
Jak się na czymś człowiek nie zna, to się idzie to specjalisty.
Jak ktoś próbuje bawić się w administrację i nie wie co robi rm, to
bardzo dobrze jak mu wszystko pójdzie w cholerę.
Jakbym komuś doradził podłączenie kuchenki wężem z dziurkami, to też by
była moja wina, że gaz leci, czy idioty, który to zrobił?