Re: Hosting resellerski - pytanie

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 12:11:48 MET

W dniu 2011-02-10 20:23, bogdan2312 pisze:
> Od kilku dni poszukuje hostingu typu resseler.
> 3 testuje, ale...
> Potrzebuje przestrzeni dyskowej co najmniej 100GB, dosc wysokiego limitu
> transferu i najwazniejsze - konta pocztowe mam obecnie jako systemowe,
> czyli hasla sa kodowane. Nie znam ich wersji niekodowanej wiec loginy do
> poczty w hostingu musialy by byc kodowane w MD5, a tego w testowanych brak.
> W jednym z testowanych juz po jednym dniu mieli awarie (trwala kilka
> godzin - brak dostepu do WWW).
> Teraz pytanie do osob uzywajacych takich uslugi - co polecacie...

napisz na priv babicz maupa trustnet kropka peel

ile potrzebujesz transferu, ile chcesz za to płacić i zrobimy odpowiedni
pakiet. Albo zwykły współdzielony hosting, albo vpsa zarzadzanego przez
nas. Oczywiście panel będzie (używamy WHM/cPanel) i konta można
zaimportować "hashowane"

Wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym