Re: Powrot do temat: lokalizacja ip

Autor: Bartek <jcpjs_at_somewhere.inthe.net>
Data: Tue 08 Feb 2011 - 21:53:41 MET

W dniu 07.02.2011 20:52, Sergiusz Rozanski pisze:

> Mój 'z odzysku' się kończy zamiast w Kaliszu to na jakimś trawniku w
> Manchaster,GB http://www.geoiptool.com/en/?IP=194.247.41.1
> Walczyć o zmianę czy to się samo tak jakoś z czasem?

Moje 'nowe' adresy (195.210.60/23) leżą w większości w PL (na oko 4/5
przypadków), zdarza się jednak, że wylądują w DE lub UK - zazwyczaj w
bazach, gdzie nie ma jak zgłosić zmiany, np tutaj:
http://www.geoiptool.com/en/?IP=195.210.60.93
http://www.hostip.info/ (tu jakieś 2h temu zgłaszałem "bulk", na razie
nadal jesteśmy w D).

Mamy z tym problem taki, że tvp.pl przy próbie oglądnięcia filmu, który
na terenie PL jest dostępny za darmo klient dostaje informację o
konieczności uiszczenia "opłaty technicznej".
Przykład takiego materiału filmowego: http://bit.ly/hRoGa7

Czy ktoś może wie z jakiej bazy korzysta tvp.pl? Ich już zapytałem, ale
nie wiem czy i kiedy dostanę odpowiedź, a problem dla naszych klientów
jest dosyć upierdliwy.

--
Pozdrawiam
Bartek