Re: UPC kupi³o Astera

Autor: Smok Eustachy <smok.eustachy_at_wurg.pl>
Data: Fri 04 Feb 2011 - 23:42:55 MET
Message-ID: <iihvdf$sr5$3@news.net.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

Dnia Fri, 04 Feb 2011 22:29:59 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

> W dniu 2011-02-04 21:03, Smok Eustachy pisze: (...)
>> Ta polityka Aster - klientela przedłużająca umowy miała drożej niż
>> nowi klienci
>
> Kolejny - to nie jest polityka Aster, tylko wielu operatorów. Ja wiem,
> że dyskusja już dawno odeszła od tematyki grupy, ale warto jednak
> podchodzić do wielu kwestii względnie obiektywnie. Zerknij choćby na
> narzekania starych klientów N-ki, że nowi mają lepiej, taniej itd. Ba,
> zerknij na oferty np. banków.
>
No jak wielu? I u kogo różnice były tak drastyczne?

>> i trzeba było rezygnować i zamawiać jeszcze raz.
>
> Masz jakieś konkretne doświadczenia, czy będziesz tylko powtarzał różne
> opowieści krążące po internecie?

Moi znajomi tak robili.

> Swoją ścieżką wątek takiego działania
> pojawia się po raz kolejny - wygląda na to, że ludzie chcą być
> oszukiwani i godzÄ… siÄ™ na takie 'zabawy'. Gdyby nie zamawiali jeszcze
> raz, to pewnie i Aster zaprzestałby takich praktyk, jakie są tutaj
> sugerowane.
>
Mylisz skutek z przyczynÄ….

 
>> I bohaterska walka z tym.
>
> Skojarzenia mam dość jednoznaczne, ale daruję sobie. Jakież to
> bohaterstwo napisać parę pism do operatora?

Walka Astera ze zjawiskiem. Zamiast iść po rozum do głowy to wprowadzali
jakieÅ› karencje itp.

Wiesz, ja właśnie z Aster
> zrezygnowałem (w jednym miejscu), mimo takiej oferty z ich strony, że
> żaden nowy klient by takiej nie dostał?

TERAZ a nie kiedyÅ›.
Received on Fri Feb 4 23:45:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Feb 2011 - 00:40:01 MET