Re: transmisja - Netia czy Crowley

Autor: Daniel <dannet_at_nie.ma.pl>
Data: Wed 26 Jan 2011 - 14:30:49 MET

W dniu 21.01.2011 21:01, Pawel Sikora pisze:

> Defaultem - sam go wymyslilem :)
> Oczywiscie na takie cele inny limit jest konieczny i mozliwy - zatem
> wykreslic 10 i wpisac
> rozs�dn� wartosc (powolac sie na niniejsze).
> Czasem realizacja przebiega przez obszary sieci na zwyklych Cisco switchach
> z QinQ
> i ogolnie nie pilnowanie tego parametru moze grozic adekwatnymi skutkami.
> W sieci na ALU7750 nie ma limit�w bo jest EoMPLS i AFAIR calosc Twojej
> realizacji
> jest tylko na alcatelach.

Witam,

Czyli w takim wypadku rozumiem, że w takiej usłudze mogę sobie
przerzucać dowolną ilość vlanów przez zestawioną transmisję?

Jacy inni operatorzy umożliwiają przerzucenie dowolnej ilości vlanów
między moimi urządzeniami (z punktu A do B) bez konieczności
konfigurowania czegokolwiek po stronie operatora?

Pozdrawiam
Daniel