Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.

Autor: <freebsd_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Jan 2011 - 00:07:07 MET

On 19 Sty, 23:17, nastach <n...@plix.pl> wrote:

> Drogi przyszły/niedoszły kliencie.
>
> Ale jak tu o merytoryczną dyskusją skoro upieracie się że wasze
> rozwiązanie jest git i innego nie ma,
> a IX'y się mylą bo chcą wyciągać kasę od klientów za kolejne porty.
> Zrozum proszę że N mac-address'ów na jednym porcie to potencjalne
> zagrożenie dla IX'a i innych uczestników.
> Historia wiele razy pokazala, ze kazdy robi bledy. Nie mozemy sobie
> pozwolic, aby jeden z uczestnikow poprzez swoja pomylke spowodowal
> problem u innych.
> Dla nas wyjście z tej sytuacje jest jedno, musimy stworzyć takie
> [...]

Nie krzyczę. Czytam uważnie posty starając się zrozumieć wszelkie
racje. Nigdzie nie napisałem, że się ktoś myli. Jak rozumiem
koresponduję z pracownikami PLIXa - i to jest wspaniałe: bezpośredni
dostęp do osób technicznych.
Staram się przedstawić problem - oczekując merytorycznej dyskusji.
"Drogi przyszły/niedoszły kliencie." - sam jestem "techniczny",
rozumiem i doceniam dowcip :-) Jednak wydźwięk korespondencji można by
troszkę stonować. Chcemy kupić jeden port. 1000zł. Mało? Dużo? Zapewne
zależy dla kogo. Ja chciał bym dostawać 1000zł więcej na mój business.
Nie dopuścił bym do lekceważenia klienta - nawet jeśli go prv. nie
specjalnie lubię. Nastach - pracujesz w firmie i zapewne fajnie by
było gdyby się ona rozwijała? Do tego trzeba oprócz podejścia
"technicznego" i zapewne dużej wiedzy informatycznej dodać odrobinę
marketingu :-)
Pozdrawiam
Rafał