On 19 Sty, 21:34, "free...@o2.pl" <free...@o2.pl> wrote:
> On 19 Sty, 16:06, Grzegorz Janoszka <Grzeg...@nie-lubie-
>
> 20 lub 200 punktów wymiany stosuje ustalone przez siebie zasady? - to
> są tylko zapisy danej firmy - to nie jest bezwzględne prawo! W
> dokumentacji przywołanego tu AMSIX nie ma wzmianki o tym, iż nie
> przychylą się do potrzeb partnerów w interesach (to taką relację
> klient-sprzedawca uznaję za najbardziej dojrzałą).
Nie chodzi tu o zapisy w umowach tylko o dobre praktyki, które się
sprawdzają i zostały wypracowane przez IX'y. Jest to spowodowane
tylko tym żeby zapewnić bezpieczeństwo innym uczestnikom. Szkoda
jak by jeden uczestnik mógł spowodować awarię u innych uczestników
IX'a.
Uwierz mi czym większy IX tym mniej elastyczny.
> Mamy wolny rynek, a
> ja wierzę, że to potrzeby klienta wpływają na jego kształt. Wierzę, w
> moc konkurencji - dlatego jestem ciekawy stanowiska nowego gracza,
> jakim jest TPIX (lub innych punktów wymiany).
Polecam link, który wcześniej wklejałem.
> Właśnie elastyczność, szybkość reakcji i podążanie za potrzebami rynku
> decydują o rozwoju firm. Mi jako płatnikowi zależy na jak najlepszej
> jakości usług. Chcę uzyskać maksymalną niezawodność. Nie chcę jednak
> strzelać z armaty do muchy - chciał bym zastosować jak najprostsze
> rozwiązanie, gdyż takie działają najlepiej. Problem został opisany w
> tym celu, by bardziej doświadczeni administratorzy mogli pomóc -
> odpowiedzi trudno jednak uznać mi za wsparcie ze strony usługodawcy.
> Zupełnie inaczej firma (dla której pracuję) została potraktowana przez
> ATMAN'a.
> Nie rozumiem postawy "gdzie to jest wpiête po Twojej stronie to nas
> nie interesuje". Gdzie tu interakcja z klientem? Przecież, można
> nawiązać lepsze relacje z klientem - nawet bez realizacji jego
> "zachcianek".
Oczywiście że jest ale nie można spełniać wszystkich zachcianek
"Bo ja jestem super klient mam dostać co chcę bo się nie wepnę".
Dla nas jest ważniejsze bezpieczeństwo i niezawodność niż podpinanie
za wszelką cenę klientów.
> PLIX miał być rodzajem "głównego" łącza. Taki był plan, ponieważ to
> jest PLIX! Niestety, tak nie może być.
Widać nasza strata :-((
> Spodziewałem się powodzi
> pomysłów, rozpoznania potrzeb klienta, wsparcia specjalistów. No cóż,
> należy się z tym pogodzić i podpiąć teraz tak jak dają. Takie
> życie :-)))
> Co do TPIX - wygląda na to, że jesteśmy atrakcyjnym klientem dla TP.
> Nie kontaktowaliśmy się jeszcze w sprawie TPIX'a, ale jeśli nikt się
> nie wypowie w tej sprawie tutaj to spróbuję uzyskać odpowiedzi na moje
> pytania i je tutaj zamieszczÄ™.
TPIX ma taką samą umowę dla wszystkich uczestników, jak widać w ich
dokumencie jeden mac-address na porcie.
Pozdrawiam
Received on Wed Jan 19 21:55:03 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 19 Jan 2011 - 22:40:01 MET