Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.

Autor: nastach <n_at_plix.pl>
Data: Tue 18 Jan 2011 - 19:24:01 MET

On 18 Sty, 19:17, nastach <n...@plix.pl> wrote:

> Wydaje mi się że w TPIX sprawa będzie wyglądała tak samo, ale
> mogę się mylić ;-)) Robercie ?
> Tak czy inaczej PLIX nie jest jedynym punktem wymiany ruchu w naszym
> kraju więc można przebierać.
>
> Pozdrawiam

Polecam:

http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358503/_Oferta_TPIX_367107190.pdf

"W ramach jednego Kanału VLAN do Open peering dopuszczany jest jeden
adres MAC
(jedno Urządzenie Operatora). Ramki wysyłane w ramach jednego Kanału
VLAN do Open
peering powinny mieć ten sam adres źródłowy MAC. Dopuszczalne są
oddzielne adresy
MAC dla urządzeń obsługujących protokoły IPv4 oraz IPv6 po uzgodnieniu
z TP. "