Re: Netia Lodz

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Tue 18 Jan 2011 - 09:23:33 MET

W dniu 18.01.2011 09:11, abad0n pisze:
> Witam,
>
> Czy ktoś zaobserwował ostatnio problemy z działaniem usług Netii w
> Lodzi ? Od kilku dni mam problem tak z LLU jak i z ich operatorskim
> Internetem. Czy ktoś nieustannie od trzech dni "przegryza" im kable ?.
> Przerwy trwają po 4-6h a dzis po 8 pojawila sie kolejna
>
> abad0n

Tak, co ciekawe, złożyliśmy wypowiedzenie w minionym tygodniu 100Mbps i
zaczęły się pady. Snuliśmy już nawet teorie spiskowe. ;) Teraz coraz
więcej sygnałów dociera do nas, że cała Łódź ma problemy. W tamtym
tygodniu była mała przerwa, w niedzielę dłuższa, wczoraj też dłuższa,
dziś od 8:32 mam 4 prefixy od Netii po BGP.

--
Sławomir Lipowski
http://lipowski.org