Dnia Thu, 06 Jan 2011 16:54:04 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisaĹ(a):
/.../
> JeĹźeli jest to okresowe przeciÄ
Ĺźenie, to restart portu mu pomoĹźe...
A jeĹźeli nieokresowe przeciÄ
Ĺźenie?
> Chodzi o to, Ĺźeby dostaĹ potwierdzenie o przeciÄ
Ĺźeniu backhoula. Pisemna
> REKLAMACJA (proponujÄ poczytaÄ sobie, czym jest i co powinna zawieraÄ
> reklamacja) nie wyklucza party lajn.
>
I reklamacjÄ uwala standardowo, bo nie zgĹosiĹ uszkodzenia. Czyli dziaĹa.
Received on Thu Jan 6 17:15:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Jan 2011 - 17:40:01 MET