Re: Jednak drozej

Autor: Zboj <zboj_at__at_mnc.dot.pl>
Data: Thu 23 Dec 2010 - 14:37:34 MET

> Zapomniales kto robil ATMANa, swego czasu chyba najpowazniejsza
> konkurencje na rynku operatorskim dla TP ;) Nie zabieraj mi stanowiska
> naczelnego antytepsiarza? A skoro uwazam, ze w jakiejs dziedzinie cos sie
> zmienilo, to mozliwe ze jest w tym odrobina sensu? ;)

Obserwuje dosc uwaznie i osobiscie, co sie dzieje np. przy omawianiu
strategii FTTx 2020 i uzasadnieniach TPSA/PIIT odnosnie udzialu publicznych
pieniedzy i zarzadzania wybudowana tak infrastruktura. Oraz rzetelnosc
raportów przedstawianych przez w/w, w których w Polsce nie ma laczy
szerokopasmowych oraz jakichklwiek zakonczen FTTH i FTTB. Nie jest to jedyny
aspekt _biezacego_ pozycjonowania TPSY i pomyslów na dalsze ssanie
publicznej kasy na kwoty, przy których cale POIG 8.4 chowa sie w
kilkumiesiecznych nakladach na w/w strategie. Ale to temat ciekawy w
kontekscie naszej dyskusji o tyle, ze to, co chcialbys zamiesc pod dywan
historii (czyli publiczna kasa i wlasnosc pompowana w TPSA), jest zupelnie
namacalna rzeczywistoscia i projektowana przyszloscia.

Cos sie zmienia. Powolutku i cos. Czy postawisz jednak teze, ze owo "cos"
oznacza fundamentalne, kompletne i zupelne zmiany?

TPSA to kombinat z masa pomyslów, pokoi i dzialów. Nie ma w niej jednego
glosu, ani grubej kreski. Zmiany bezsprzecznie sa. Ale nie oznaczaja one, ze
TPSA jest normalnym uczestnikiem rynku, ze nie bierze masy publicznej kasy,
ze nie dostala i nie dostaje róznych bonusów, etc. W efekcie - nie zmienily
sie warunki na tyle, by zdjac z TPSY obowiazki regulacyjne.

A w tej kwestii sie wypowiedzialem.

Uklony i Zyczenia Swiateczne,

--
---