Re: UPC kupi³o Astera

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 09 Dec 2010 - 10:18:18 MET

Dnia 2010-12-09, o godz. 09:48:04
"Slawek 'IDEall' Fydryk" <sfydryk@gmail-com.invalid> napisa³(a):

> "Maciek Babcia Dobosz"napisa³:

> I dziwi Ciê, ¿e 4-sk³adnikowa promocja wymaga³a czterech us³ug a nie
> trzech? http://www.aster.pl/node/1706

A gdzie napisa³em ¿e dziwi? Piszê tylko ¿e trzeba by³o kartê wzi±æ by
uzyskaæ ni¿sz± cenê ni¿ z "trójcy" stacjonarka+net+TV. Chcia³em bez tej
"darmowej" karty za ta sam± cenê ale siê nie da³o. Efekt jest taki ¿e
zablokowa³em wykorzystanie limitu po³±czeñ ponad "darmowe" 200 minut
(a mo¿e 300 czy 400 - nie pamiêtam), wsadzi³em w stary telefon i da³em
grupie pracowników do kontaktu ze mn±. Ot takie lekkie naci±ganie
klientów bo wiadomo ¿e pewnie jedne z kilku/kilkunastu/kilkudziesiêciu
wygada wiêcej ni¿ abonament. Który¶ operator wirtualny na podobnej
zasadzie dok³ada³ kiedy¶ karty do jakiej¶ gazety a operatorzy VoIP-owi
robi± to do¶æ regularnie.

Zdrówko