Re: przeniesienie adresacji PI

Autor: Andrzej Banach <andzio_xl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2010 - 14:20:35 MET

W dniu 2010-12-06 12:09, dyzurny informatyk kraju pisze:
> witam,
>
> za posrednictwem operatora X wystapilismy do RIPE o przydzial adresacji PI /22.
> adresacja zostala przyznana (o AS-a nie wystepowalismy) oraz oplacona (za rok z
> gory). teraz chcielibysmy przeniesc ta adresacje do operatora Y, operator X nie
> widzi problemu, problemy widzi natomiast oprator Y. problem ma niby polegac na
> tym komu i jak mamy placic za utrzymanie tej adresacji, operator Y twierdzi ze
> dalej powinnismy oplacac adresacje operatorowi X z ktorym sie rozstajemy "bo to
> [...]

Masz 4 wyjscia (jak sie myle prosze poprawcie):
- placic nadal operatorowi X
- podpisac z operatorem Y nowa umowe na sponsor LIR i mu placic
- podpisac umowe z jakimkolwiek innym sponsor LIR i mu placic
- zostac LIR i placic bezposrednio do RIPE

My wybralismy bramke nr 3 i jest nam z tym dobrze :) Lirem nie chcemy
byc (koszty), a zeby problemu nigdy nie bylo przy przenoszeniu lacz to
wolimy "obcego".

pozdrawiam

--
Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno