Re: przeniesienie adresacji PI

Autor: <horizn_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Dec 2010 - 12:46:34 MET

> Y jest LIRem tak? Niech X przerzuci zasób do Y i p&#179;a&#230; Y.

zarowno X jak i Y sa LIR-ami. takiej argumentacji tez uzylem w rozmowie z Y, ale
ten (Y) twierdzi, ze "oni beda to tylko routowac u siebie"

> Pytanie tylko, czy X b&#234;dzie taki mi&#179;y dla Ciebie, skoro odchodzisz.

X jest bardzo mily, bardziej niz ja dla niego i tu nie ma zadnych problemow w
sprawie przeniesienia adresacji. problemy widzi Y i twierdzi ze trzeba bedzie
sie jeszcze raz ubiegac o przyznana juz adresacje.