Re: TPNET i googlecache

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 17:41:46 MET

On Tue, 30 Nov 2010 10:10:21 +0100, Konrad Plich napisał:

> Najprościej równolegle z podłączeniem do TPNET podłączyć się też do TPIXa.
> W zaleźności od miejsca tego przyłączenia będziesz miał wtedy pasmo z GGC
> Googla:
> za 0 PLN w Warszawie
> za 10 PLN poza Warszawą

Konrad, ale ja nie pytałem o Big Maca (bo mam cholesterol wysoki) ;-)))
Tylko o to jak _nie_ korzystać z Waszego GGC, żeby w to łącze weszło więcej
danych od naszych klientów, które karmią Waszych klientów ;-)

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB