Re: budowa kanalizacja przez samorzÄ…dy

Autor: ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Sat 27 Nov 2010 - 15:46:33 MET

W dniu 2010-11-27 13:07, icek2 pisze:
> Witam,
>
> mam takie nietypowe pytanie
> "słyszałem" ze samorząd budując drogę/wodociągi/etc jest zobligowany
> budować kanalizacje teletechniczną
> czy to prawda? jaka ustawa to reguluje?

Hmmm temat rzeka ..... zanim doczytam to umrÄ™ .... ;-P

może na początek w google "megaustawa szerokopasmowa"
masz w kilku pierwszych odnośnikach, info na temat ostatniej forum
szerokopasmowe

Ja zrozumiałem tak, ze teraz nowe i remontowane drogi będa miały "cos" w
pasie drogowym.

To cos to prawdopodobnie będzie rura pierwotna i gminy powinny takim
sposobem załatwic sprawe.

Mało cos jest aktów wykonawczych, albo mi niespecjalnie idzie
znajdywanie ich ;(