Re: AC-X L2 i ruch z 10.0.0.0/8, 172.16.0.0/12 i 192.168.0.0/16

Autor: Marcin Duliński <dulinoz_at_gmail.com>
Data: Sat 06 Nov 2010 - 12:58:33 MET

Ja uważam, że może mieć miejsce nie wiem czy dobrze myślę i czy akurat jest
to o co chodzi w temacie... Ogółem stare. Odpal sobie serwer irc +
http://packetstormsecurity.org/irc/kaiten.c i TSUNAMI <target> <secs> :)

Jesteś najwyraźniej ofiarą takiego botnetu. Wystarczy jedna maszyna a syfu
potrafi nawalić ostro. Tylko dlaczego bogon ip puszcza...

Pozdrawiam,
Dulin