Re: AC-X L2 i ruch z 10.0.0.0/8, 172.16.0.0/12 i 192.168.0.0/16

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 12:44:02 MET

W dniu 03.11.2010 11:13, Zboj pisze:

> Hmm... Ale przecież ta Twoja farma serwerów ma po drodze do tych IXów
> router. Nie wystawiasz przecież farmy wprost w L2 do IXów, tylko via router.
> I na nim odfiltrujesz śmieci.

Jasne, pomijając co jest między IXami o farmą, techniczne odfiltrowanie
tego ruchu nie jest problemem. Po prostu marzy mi się idealny świat, w
którym pakiety te będą docierać z prawidłowymi adresami źródłowymi i
połączenia TCP do farmy www będą zamykane prawidłowo. Odfiltrowanie tego
ruchu przez kogokolwiek takiego efektu bynajmniej nie da.

Zakładam w tym momencie, że pakiety te są wysyłane w celu zamykania
rzeczywiście nawiązanych wcześniej połączeń TCP, tylko z jakiegoś powodu
nie są natowane na prawidłowy IP.

--
Sławek Lipowski