styk GTS<>Pioneer - możecie sprawdzić ?

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 18:46:41 MET

Witam,

mam łącze z GTS i transfer z Politechniki Częstochowskiej jest na
poziomie ok 200-300kbps/s

Styk wygląda na bezpośredni. mtr pokazuje, że nie ma strat, pingi są
ładne, ale transfer masakra. Sprawdzałem w kilku hostów po obu stronach.
Możecie potwierdzić. Styk GTS/Pioneer jest podobno w Łodzi.

Acha, support@gts pisze, że moje łącze jest wysycone w ok 30Mbps (mam od
nich dużo więcej) zatem chyba jest ok i nie ma problemu ... eh...

Wojtek

--
              ****** www.noclegiwswinoujsciu.pl ******
noclegi w Świnoujściu, kwatery, pensjonaty, apartamenty, hotele