Re: Znów koparka wrogiem polskiego Internetu?

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 11:42:42 MET DST

W dniu 29.10.2010 19:30, Airen pisze:

> Kolega sugerował, że najprawdopodobniej któryś z zagranicznych peerów
> PLIXa odpadł z niego w wyniku awarii światłowodu. (...)
>
> Herlok Sz.

Ok, rozumiem. Wcześniejszej wypowiedzi tak nie odebrałem. Nie dotarło do
mnie, że chodzi o zagraniczny peer PLIXa. Być może dlatego, że byłem
wtedy jeszcze przed analizą nagłówka wiadomości i nie wiązałem wtedy
jeszcze tej niepodpisanej wypowiedzi z nikim z PLIXa. Być może czytałem
w za dużym biegu, a może za bardzo rozproszyła mnie uszczypliwość
dalszej wypowiedzi.

Dzięki za wyjaśnienia. Pozdrawiam.

--
Sławek Lipowski