Czy to koniec publicznego Wi-Fi?: odpowiedź

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 11:27:34 MET DST

Ostatnio pytałem na grupie o darmowe Wi-Fi i rozporządzenie Ministra
Infrastruktury z 28.12.2009.
Nasi prawnicy, po tym jak polegli sami na tym problemie, skontaktowali
się z lokalnym odziałem UKE i z centralą w Warszawie.

Interpretacja jest następująca:
jeżeli podmiot świadczy usługę nieodpłatnie, koszty usługi nie są
wliczone w koszty działalności działalności gospodarczej i nie stanowią
części faktury którą dostaje klient to podmiot nie jest operatorem i nie
podlega pod rozporzÄ…dzenie.

Trzeba przyznać, że ludzie z UKE, rozpatrując problem, byli bardzo
pomocni i wykazali dużo własnej inicjatywy. :)