Re: tp-ix ?

Autor: Zboj <zboj_at__at_mnc.dot.pl>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 15:47:56 MET DST

> Policz. Jeśli w KIXie jest przeszło 30-tu
> uczestników i generują jak sam wskazałeś coś ok. 1.5 G ruchu, to
> statystycznie praktycznie każdy generował poniżej 100M.

>Hmm statystycznie... Jeśli dla przykładu Ty bijesz swoją żonę
codziennie, a ja jej nie biję wcalę, to statystycznie bijemy je obaj
raz na dwa dni.

Bardzo głębokie.

Pisałem - Ci, którzy statystycznie przekraczali 100M, kupili w PLIXie porty.

Niezmiennie zaskakuje mnie arogancja PLIX'a, który na projekcie KIKE zarobił
i zarabia sprzedając przy okazji porty firmom, które przez uruchomieniem
projektu do W-wy nie zestawiały transmisji, a więc w PLIXie bez projektu nie
wylądowałyby ze swoimi portami. PLIX więc jest beneficjantem projektu. Skąd
tyle agresji?