Re: tp-ix ?

Autor: obeer <sylwester.biernacki_at_gmail.com>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 13:39:49 MET DST

On Oct 6, 12:43 pm, Piotr Suchowski <pi...@tu.wpisz.moje.nazwisko.pl>
wrote:
> W poprzednim odcinku Andrzej Karpinski pisał:

> Mistrzostwo swiata :-)))

Mi też się podoba - przeczytałem wczoraj córkom do snu, ale jak
doszedłem do wątku Pana Włodzimierza, to powiedziały, że nie chcą
dłużej słuchać tych bzdur o sprzedaniu 150 abonamentów na talerzyki i
musiałem skończyć.

Karpio: zapomniałeś dodać, że Pan Włodzimierz słynął z opowiadania
bajek, a jego opowieści o podróżach od Szwajcarii przez Izrael po
Kalisz, wyszły chyba nakładem Wydawnictw Akcydensyjnych w roku 1847 ;-

pozdrawiam całą ekipę McDonalda

Sylwester, CEO@PLIX