Re: Allegro zniknęło z PLIX ?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 11:15:36 MET DST

Hello pI,

Thursday, September 23, 2010, 9:13:58 AM, you wrote:

> Od kilku dni nie działają też połączenia po SSL do wspominanego przez
> Ciebie serwera. Zgłosiłem im to nocną porą, dostałem info o przekazaniu
> do działu technicznego.

Wczoraj rano siadło na amen na chwilę a po rozmowie z konsultantem
wstało z twierdzeniem, że ma dla mnie pół miliona nowych postów - od
2006 roku. Przy próbie ściągania najnowszysch zaczęło od 1 sierpnia
tego roku. Po kilku godzinach zsynchronizowało się wreszcie i można
było pobrać akualne posty w tempie średnim 4 na minutę.

Zdenerwowałem się i przeniosłem się na news.gazeta.pl...

7 lat płaciłem (co prawda grosze, ale jednak) za konto na home.pl,
tylko po to, żeby mieć dostęp do usenetu. Za kolejny rok już moich
groszaków nie zobaczą. Tak, wiem - nie będą po mnie płakać. Ale ja już
nie będę musiał czytać tekstów wujka dobra rada, że przecież mogę
sobie postawić własny serwer news, skoro mi się nie podoba jakość
_płatnej_ usługi home.pl.

Kończę temat, bo za bardzo odpełzło zarówno od topicu jak i tematyki
grupy - dzięki za cierpliwość i tolerancję ;)

EOT

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl