Re: Allegro zniknęło z PLIX ?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Tue 21 Sep 2010 - 23:51:08 MET DST

Hello Sławek,

Friday, September 17, 2010, 9:54:55 AM, you wrote:

> Tak swoją drogą, to osobiście też mam niezbyt pozytywne doświadczenia z
> Netią. ;) Przy czym ostatnio jakoś spokojniej...

A ja już nie wiem, co się dzieje. Od tygodnia łączność z
news.home.net.pl kuśtyka. Dzisiaj o 15:00 (punktualnie) ustało całkiem
a po powrocie wysypało mi wszystkie subskrybcje jako zawieszone.
Odtworzyłem i znowu tylko "kapie". W trakcie połączenia potrafi
"zamarznąć" na 20 sekund ściągnąć jednego posta, znowu "zamarznąć" i
ściągnąć kolejnego, żeby za chwile ściągać normalnie w tempie kilku na
sekundę. Nic z tego nie rozumiem :(

Trzymam konto (i płacę za nie) na home.pl od ładnych paru lat tylko
dla usenetu. I już mam tego trochę dość.

Co do Netii - mam WiMaxa 2Mbps/256kbps. Na początku śmigało bardzo
dobrze ale w ciągu roku wzrosło obciążenie i już trochę zwolniło :(

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl