home.pl a error_log /hosting www/

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 12:50:17 MET DST

Witam

Pierwszy raz postanowilem cos kupic w Home.pl poza domena, jestem
jeszcze w szoku, moze ktos mnie wyprowadzi ;)

Konsultant poinformowal mnie, iz w ramach hostingu unix /czyli standard
- php, mysql, poczta itp/ nie ma wgladu w error_log. Innymi slowy w
zaden sposob nie mozna sprawdzic czy np. jakas kupiona lub zmodyfikowana
aplikacja dziala poprawnie.

Czy ktos to moze potwierdzic z wlasnego doswiadczenia, bo mam wrazenie,
ze po drugiej stronie byl /bez urazy/ jakis student humanistyki.

pozdrawiam
R.