wimax era / netia

Autor: gregor <grzegorz.mirz_at_gmail.com>
Data: Sun 29 Aug 2010 - 11:58:00 MET DST

Co niektórzy mnie objadą, że to nie problem polskiego intenetu, ale
chyba
tylko tutuaj mam szansę na rzetelną informację

1) Era wstrzymała sprzedaż dostępu do internetu w technologii WiMax -
mieli
wysłać umowę, a wysłali mi wypowiedzenie umowy.
Ktoś wie czy to na chwilę, czy zmienili plany?

2) Ciekawostka - Zasięg WiMax Netii wg. mapy na stronie mam niby z 3
nadajników, a też mają mnie gdzieś (nie jest to moim zdaniem problem
np.
lasu czy innych przeszków bo Milanówek/Brwinów i Grodzisk Maz. widzę
dachu) - mają już wypełnioną pojemność systemu, czy zasięg na stronie
jest
teoretyczny, a podłaczają tylko 3km od stacji?

Na kabel jeszcze muszę poczekać (2 slupy), a 3g/HSDPA działa, ale
wiadomo,
rożnie z szybkością otwierania stron, a porozmawiać przez VoIP
przeeważnie
się nie da.

pozdrawiam
GM